Kategoriler
Sepetim
TOPTAN & PERAKENDE SATIŞ 500TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA! HAFTA İÇİ 16:00 KADAR VERİLEN SİPARİŞLER AYNI GÜN KARGO!
TOPTAN & PERAKENDE SATIŞ 500TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA! HAFTA İÇİ 16:00 KADAR VERİLEN SİPARİŞLER AYNI GÜN KARGO!
TOPTAN & PERAKENDE SATIŞ 500TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA! HAFTA İÇİ 16:00 KADAR VERİLEN SİPARİŞLER AYNI GÜN KARGO!
TOPTAN & PERAKENDE SATIŞ 500TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA! HAFTA İÇİ 16:00 KADAR VERİLEN SİPARİŞLER AYNI GÜN KARGO!

Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)

Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Kurumsal
Fatura
Hızlı
Kargo
Kurumsal Fatura Hızlı Kargo
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
Iphone 12 Pro Max Alt Vida Gümüş Renk (2 Adet)
30,68TL
KDV Hariç: 25,56TL
  • Stok Durumu: Var
  • Ürün Kodu.....: MCX0012170

Iphone 12 Pro Max Alt Vida

      Paket içinde Iphone 12 Pro Max uyumlu gümüş renk 2 adet alt vida vardır. Satın alacağınız Iphone 12 Pro Max Alt Vida 30 gün Microlux güvencesindedir.



Iphone 12 Pro Max Alt Vida Nasıl Hazırlanır?

      Siz değerli müşterilerimizin en çok merak ettiği konu kargo sürecidir. Iphone 12 Pro Max Alt Vida yedek parçanın kargolanması esnasında oluşabilecek her türlü sorunun önüne geçmeyi arzu ediyoruz. Bu sayede yedek parçanın güvenilir bir şekilde kullanılması mümkündür. Iphone 12 Pro Max Alt Vida yedek parça siparişi alındıktan sonra özel ambalajlarla ambalajlama işlemi gerçekleştirilir.



İade ve değişim koşulları:

      Satın aldığınız Iphone 12 Pro Max Alt Vida ürününü beğenmez, fikrinizi değiştirir veya memnun kalmazsanız, teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde ücretsiz olarak iade/değişime gönderebilirsiniz. Bunun için ürünün, "montajı yapılmamış, hasar görmemiş, ambalajlı, tüm aksesuarları eksiksiz ve faturası ile birlikte" göndermeniz yeterlidir. Tüketici memnuniyeti esaslı hizmet anlayışımız sebebiyle, sadece satış yapana kadar değil, satış sonrası hizmetimizle de sürekli müşterimizin yanındayız.



Dikkat Edilmesi gerekenler:

     Ürünü kargo görevlisinden teslim almadan önce, herhangi bir deformasyon veya eksik içerik olmadığına kesinlikle emin olunuz, ürün ambalajında herhangi bir deformasyon veya eksik içerik olması durumunda kargonuzu teslim almayıp, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve müşteri destek hattımızı arayarak şikâyet kaydı oluşturunuz.

MAĞAZAMIZA SIKÇA SORULAN SORULAR

 

Havale/Eft Nasıl yapabilirim?
IBAN Numarası : TR330020500009744950800001
Hesap Sahibi     : Microlux Elektronik



Kapıda ödemeli sipariş verebilir miyim?
Kapıda ödemeli sipariş hizmetimiz bulunmamaktadır.



Fiyatlarınız neden uygun?
Firmamız ithalatçı firma olduğundan dolayı ürünleri oldukça uyguna mal etmektedir. Az ürün satıp çok kâr elde etmek yerine, az kâr ile çok ürün satarak siz değerli müşterilerimizin cebini korumak için.



Aynı gün kargo hizmetiniz var mı?
Hafta içi saat 16:00'a kadar verilen tüm siparişler aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Resmi ve Dini tatillerde kargo hizmetimiz bulunmamaktadır.



Kargo Ücreti Ne Kadar?
500TL altı alışverişlerde kargo ücreti 79TL’dir. 500TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücetsizdir.



Siparişimi iptal edebilir miyim?
Henüz kargoya verilmemiş siparişinizi HESABIM/SİPARİŞLERİM bölümünden iptal edebilirsiniz. Kargoya verilmiş siparişler iade statüsüne girmektedir.



Kargoda görünen siparişimi nasıl iade edebilirim?
Kargodaki ürünü teslim almayıp Whatsapp Destek ekibimize bilgi vermeniz yeterlidir. Kargo tarafımıza ulaştığında siparişiniz iptal edilip, ücret kartınıza/hesabınıza iade edilir.



Cayma hakkımı nasıl kullanabilirim?
Sipariş tarihinden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullanarak HESABIM/SİPARİŞLERİM bölümünden iade etmek istediğiniz siparişi bularak iade edebilirsiniz. Değişim Süreci 30 gündür.



Cayma hakkı sürecinde iade kargo ücreti kime aittir?
Cayma hakkı kapsamında ürün iadelerinde, iade kargo ücreti firmamıza aittir. Anlaşmalı olduğumuz MNG kargo harici gönderilen kargoların, kargo ücreti alıcıya aittir.



İade/değişim yapılacak ürünü nasıl kargoya verebilirim?
MNG Kargo "Kurumsal Müşteri Numaramız": 661939954 bu kodu MNG Kargo çalışanına vermeniz yeterli olacaktır. Ürünü kargoya verdiğinizden emin olmak için kargo görevlisinden kargo takip numaranızı almayı unutmayınız.



Kredi kartı kullanmadan sipariş verebilir miyim?
Havale/ EFT ödeme seçeneğini kullanarak sipariş verebilirsiniz.



Mağazanızdan kredi kartı ile alışveriş yapmak güvenli mi?
Bankaların sanal pos cihazını kullanmak için SSL sertifikasına ihtiyaç vardır, SSL sertifikası olmayan e-ticaret sitesi sanal pos kullanamamaktadır. Firmamızda 256bit SSL sertifikası vardır. 256bit SSL sertifikası kullandığımızdan dolayı kredi kartı bilgileriniz firmamız tarafından kesinlikle görüntülenmemektedir.



SSL sertifikası nedir?
SSL sertifikası (Secure Sockets Layer) "Güvenli Giriş Katmanı” anlamına gelir ve bir web sitesinde kullanıcı ile şifreli bağlantı sağlama, web sitesinin kimliğini doğrulama gibi güvenlik gereksinimlerini yerine getiren bir dijital güvenlik sertifikasıdır.



Ürünleriniz garantili mi?
Yedek parça sınıfına giren ürünlerin garantisi bulunmamaktadır. Diğer ürünlerin garantisi, ürün açıklamasında belirtildiği gibidir.



Hangi koşullarda iade almıyorsunuz?
Montajı yapılmış, hasar görmüş veya teslim tarihi 14 günü geçmiş tüm ürünler iade kapsamına girmemektedir.

 

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
Kötü İyi

TÜKETİCİ HAKLARI – CAYMA – İPTAL İADE KOŞULLARI

 

GENEL:

  1. Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

  2. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

  3. Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri alıcılar tarafından ödenecektir.

  4. Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise, Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.

  5. Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım klavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.

  6. Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedel Alıcı’ya iade edilmek zorundadır.

 

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

  1. Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

 

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

  1. Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri SATICI’ya ait olacak şekilde SATICI’ya iade etmek zorundadır.

 

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

  1. Satıcı’nın öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakden bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır.

 

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

  1. Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI , Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Fatura da iade edilmelidir.

 

CAYMA HAKKI:

  1. ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

 

  1. SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

ŞİRKET

ADI/UNVANI:
ADRES:
EPOSTA:
TEL:
FAKS:

 

CAYMA HAKKININ SÜRESİ:

  1. Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.

  2. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

  3. Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

 

CAYMA HAKKININ KULLANIMI: 

  1. 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

  2. İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

 

İADE KOŞULLARI:

  1. SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

  2. ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir. 

  3. Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

 

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

  1. ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

  2. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.

 

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

  1. ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

 

ÖDEME VE TESLİMAT

  1. Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak, Microlux Elektronik Hizmetler San.Tic.Ltd.Şti, TR330020500009744950800001 Kuveyttürk bankası hesabımıza (TL) yapabilirsiniz.

  2. Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, Her türlü kredi kartınıza online tek ödeme imkânlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.

  3. Kapıda nakit ödeme seçeneği ile, + kapıda ödeme bedeli ödeyerek sipariş verebilirsiniz. Kapıda ödeme ek ücreti kargo firmaları tarafından hizmet bedeli olarak alınmaktadır.